Nadat u verschillende leveranciers had gecontacteerd bent u overgegaan tot de aankoop of huur van een frisdrankautomaat. U werknemers juichen dit toe en iedereen is super tevreden met uw investering. Maar hebt u zich al afgevraagd of u beschikt over een handleiding? Frisdrankautomaat leveranciers bieden meestal wel een service of hebben een soort klantendienst of noodnummer waar u naar kan bellen als u problemen hebt maar iedereen weet dat men dan negen keer op tien terecht komt in een callcenter waar er eigenlijk niemand u zal kunnen helpen. Een tweede optie is een antwoordapparaat die u een bericht laat inspreken zonder dat men u ooit zal terugbellen en een derde optie is gewoon geen antwoord. Frustratie alom dus terwijl er een simpele oplossing bestaat.
Hebt u een handleiding nodig?
Ja!!!! U hebt zeker en vast een frisdrankautomaat handleiding nodig want zonder geraakt u ongetwijfeld in de problemen. Wanneer de leverancier van uw automaat u bij de aankoop een servicecontact heeft mee verkocht, dan kan u hen altijd bellen bij problemen. Wat echter vaak niet vermeld wordt is het feit dat men dikwijls bijkomende facturen krijgt als men moet langskomen voor problemen die zogenaamd niet “ aan het toestel te wijten zijn”. Als er bijvoorbeeld in uw zaak of winkel iemand plezant wou doen en in plaats van geld, iets anders gedeponeerd heeft in de geldgleuf, dan zal dit waarschijnlijk niet binnen uw onderhoudscontact vallen en zal u elk uur dat de technieker spendeert aan het herstellen van de machine zelf moeten betalen. Een frisdrankautomaat handleiding is dus nooit een overbodige luxe. Integendeel, veel problemen zal u misschien zelf kunnen verhelpen als u over een handleiding beschikt.
Frisdrankautomaat: krijg ik mijn geld terug?
Klanten en medewerkers zijn soms de meest vervelende en veeleisende klanten, met als gevolg als ze geld in uw frisdrankautomaat steken, ze zeker ook drank zullen willen krijgen. Wanneer er echter iets misloopt in het toestel, wat niet onoverkomelijk is, dan zal u het ongetwijfeld mogen horen. Als dit voorvalt kan u uiteraard opnieuw uw leverancier opbellen om langs te komen en na te zien hoeveel geld er werd ingegooid, wat het probleem is,… Maar als u over een frisdrankautomaat handleiding beschikt, dan kan u waarschijnlijk meteen zelf het probleem oplossen. Op die manier hebt u geen boze klant of medewerker en hoeft u ook niet te vrezen voor vandalisme tegenover uw frisdrankautomaat. Want ook dit is de laatste jaren een fenomeen dat vaak voorvalt bij machines die plots blokkeren. De gebruiker is zodanig gefrustreerd dat er niet meteen een oplossing komt en werkt deze frustratie uit op het toestel. Een handleiding kan in deze gevallen dus wonderen verrichten.
Hebt u ook een frisdrankautomaat maar nog steeds geen handleiding? Vul dan online een aantal vraagjes in en ontvang volledig vrijblijvend meer informatie over frisdrankautomaat handleidingen en prijsoffertes hiervan.